Getting started.

Hi allemaal!

Wie ben ik?

IMG_3117

Ik zal beginnen met me even voor te stellen. Ik ben Dionne, een 18 jarig meisje uit Arnhem die gek is op lifestyle, concerten, beauty, dieren, nailart en nieuwe dingen ontdekken. Ook ben ik dol op eten (tja, wie niet?), helaas gaat dat soms lastig samen met mijn intolerantie: tarwe. Op deze blog zul je daarom ook lekkere en (meestal) gezonde recepten voorbij zien komen die volledig tarwe vrij zijn. Ook zal ik veel op mijn andere hobbies ingaan.

 

De reden waarom ik wil gaan bloggen? 

Toen ik ongeveeer een jaar of 13 was heb ik een tijdje een eigen website gehad, wat ik erg leuk vond. Ik schreef vooral artikelen over beautyproducten, reisjes die ik maakte en dingen die ik kocht. Op een gegeven moment heb ik dit gecombineerd met wat youtube filmpjes, wat alles alleen maar leuker maakte. Helaas zat ik in die periode volop te studeren voor de havo waardoor ik geen tijd meer kon vinden om artikelen te schrijven. Uiteindelijk besloot ik daarom ook te stoppen met de site. En dat is ook precies de reden waarom ik het graag weer wil gaan oppakken. Ik werd er altijd ontzettend vrolijk van als ik een artikel schreef en daar met de lezers positiviteit uit kon halen. Daarom heb ik dus besloten om het gewoon weer opnieuw te gaan proberen!

Ik hoop dat jullie mijn komende posts met veel plezier zullen gaan lezen!

Liefs, Dionne.

Geef een reactie

